Wim Kuijken: Gebrek aan nationale regie in granuliet-dossier
Bij de kwaliteitsborging bij bodemintermediairs (kwalibo) is een gebrek aan nationale regie. De overheid is te ver af komen te staan van private zelfregulering. “Er is een ‘hoeder’ nodig van het nu ontheemde stelsel.” Dat concludeert Wim Kuijken in zijn rapportage ‘Kleine korrels, grote discussie’ naar de casus granuliet. Kuijken voerde onafhankelijk onderzoek uit op