NAM wil afvalwater Schoonebeek op locatie gaan verwerken

De NAM wil zo snel mogelijk overstappen op een gesloten stoominjectie proces op de oliewinlocatie Schoonebeek in Drenthe. Daarmee zou de afvalwaterinjectie in Twente overbodig worden. De vergunningsprocedure kan nog enkele jaren in beslag nemen, liet NAM-directeur Vroemen de gemeenteraad van Dinkelland op 11 januari weten. Nu ligt de afvalwaterinjectie stil vanwege piekconcentraties tolueen. De

Doorgaan met lezen