Andrea Vollebregt nieuwe directeur Vereniging van Waterbouwers
Andrea Vollebregt is op 1 januari 2020 gestart als nieuwe directeur van de Vereniging van Waterbouwers. Zij volgt hiermee Edwin Lokkerbol op, die ruim vijf jaar directeur van de vereniging is geweest. Vollebregt (39) werkt sinds mei 2019 als senior-adviseur Markt voor de vereniging. Daarvoor was zij onder meer tien jaar werkzaam voor het Havenbedrijf