Bestuurder Breunissen vertrokken bij Waterschap Drents Overijsselse Delta

Breun Breunissen, dagelijks bestuurslid van Waterschap Drents Overijsselse Delta, is donderdagavond 6 oktober geïnstalleerd als nieuwe wethouder van de gemeente Raalte. Hiermee is zijn lidmaatschap als bestuurder van het waterschap ten einde gekomen. De coalitie, bestaande uit de fracties Bedrijven, Water Natuurlijk, Christen Unie, VVD en Ongebouwd, komt met een voorstel hoe met de opengevallen

Doorgaan met lezen