“Tijd voor een Regeringscommissaris infectieziekten”
Viroloog Goudsmit pleitte recent in Buitenhof voor een ‘nieuwe infrastructuur van de gezondheidszorg’, vergelijkbaar met het Deltaplan. Voormalig Deltacommissaris Wim Kuijken sloot zich bij het pleidooi aan. “Wat we nu nodig hebben is een nationale regie, bijvoorbeeld een Regeringscommissaris infectieziekten.” Wim Kuijken veerde volgens het FD op bij het pleidooi van Goudsmit. De oud-topambtenaar, nu