Invoering Omgevingswet uitgesteld tot 1 juli 2022
De invoering van de Omgevingswet is uitgesteld tot 1 juli 2022. Dat meldde demissionair minister Kajsa Ollongren van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties 26 mei in een brief aan de Eerste en Tweede Kamer. Het uitstel is nodig om het Digitaal Stelsel Omgevingswet (DSO) werkend en stabiel te krijgen. De waterschappen zijn zo goed als klaar