Hollands Noorderkwartier gaat illegaal grondgebruik aanpakken
Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier gaat zijn gronden die zonder overeenkomst worden gebruikt door derden, waar mogelijk te koop of te huur aanbieden aan de gebruikers. Anders moeten de percelen worden ‘teruggegeven’. Volgens het Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier (HHNK) worden veel gronden van het hoogheemraadschap gebruikt door anderen, zonder dat daarover afspraken zijn gemaakt. Het algemeen bestuur besloot