Drinkwaterbedrijven sluiten geen klanten af gedurende coronapandemie
Nederlandse drinkwaterbedrijven zullen gedurende de coronapandemie geen gebruikers afsluiten van het water. Dat zegt branchevereniging Vewin naar aanleiding van berichten over Amerikaanse nutsbedrijven die een moratorium op afsluitingen hebben afgekondigd. Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie is goede hygiëne, met name veelvuldig de handen wassen met water en zeep, cruciaal om de verspreiding van het virus te voorkomen.