Joost de Ruig van Hollands Noorderkwartier naar Rijkswaterstaat

Joost de Ruig start op 1 juli 2020 als hoofdingenieur-directeur Noord-Nederland bij Rijkswaterstaat, bij het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. Hij is momenteel nog directeur Water bij het Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier. De Ruig werkte eerder bij het ministerie van Infrastructuur en Waterstaat en Rijkswaterstaat, onder meer als directeur Water en Scheepvaart bij Rijkswaterstaat Oost-Nederland en

Doorgaan met lezen