Nutsbedrijven Groningen breken samen slechts één keer de straat op

De gemeente Groningen startte op 29 september met een proef om nutsbedrijven te laten samenwerken, zodat straten maar één keer opgebroken hoeven te worden in plaats van vijf keer. Door het gezamenlijk aanpakken van verschillende werkzaamheden door gemeente en nutsbedrijven hebben de bewoners van de Groningse buurten Noorderplantsoen en De Hoogte maar één keer overlast.

Doorgaan met lezen