Wim Kuijken: “Winning zand uit diepe plassen te veel gericht op economisch verdienmodel”

Het winnen van zand uit diepe plassen is te veel gericht op het economisch verdienmodel en te weinig op ecologie. Deze boodschap herhaalde Wim Kuijken nogmaals op 14 oktober tijdens een technische briefing aan Tweede Kamerleden van de vaste commissie voor Infrastructuur en Waterstaat over de storting van granuliet in verschillende plassen. Kuijken voerde hierover

Doorgaan met lezen