Dijkgraaf Luc Kohsiek legt functie neer
Luc Kohsiek legt met ingang van 1 januari 2023 zijn functie als dijkgraaf van Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier neer. De afgelopen 14 jaar zette hij zich met hart en ziel in voor de publieke zaak. Nu is volgens hem de tijd gekomen om te kiezen voor zijn gezin en gezondheid. Het geluk van het hebben van