Waterschap klaar met eerste fase aanpak wateroverlast Oirsbeek
Online informatiebijeenkomst 20 mei over tweede fase. Waterschap klaar met eerste fase aanpak wateroverlast Oirsbeek. Waterschap Limburg heeft de eerste fase in de aanpak van de wateroverlast in Oirsbeek afgerond. De capaciteit van drie regenwaterbuffers is fors vergroot. Intussen zijn de voorbereidingen voor de tweede fase in volle gang. Op donderdag 20 mei organiseert het