Westlandse tuinder neemt 25ste Rainlevelr waterbassin in gebruik
Een Westlandse tuinder sloot 17 februari als 25ste deelnemer zijn hemelwaterbassin aan op Rainlevelr. Samen met de andere tuinders zet hij bij piekbuien het bassin in om hemelwater op te vangen. Doel is om wateroverlast zo veel mogelijk te voorkomen. De tuinders realiseren in totaal bijna 14.000 m3 waterberging. Voor het project is subsidie ontvangen