Kamermotie wil drinkwaterbronnen beter beschermen

Tweede Kamerlid Tjeerd de Groot (D66) diende 23 februari tijdens het Kamerdebat over het Nationaal Programma Landelijk Gebied (NPLG) en de stikstofproblematiek mede namens Thom van Campen (VVD) een motie in. Hierin roepen de Kamerleden de regering op de bestaande doelen voor het verminderen van verontreiniging van drinkwaterbronnen met nitraat en bestrijdingsmiddelen als randvoorwaarden mee

Doorgaan met lezen