Brabantse organisaties slaan handen ineen voor waterbesparing
Dertien Brabantse organisaties en overheden zijn samen een campagne gestart die een dringende oproep doet aan alle Brabantse burgers, boeren en bedrijven. Ze vragen om minder water te gebruiken én de regen die valt zo lang mogelijk vast te houden. Met de hashtag #elkedruppeltelt is de campagne op donderdag 4 juni op social media gestart.