Dijkgraaf Lambert Verheijen kondigt vertrek aan
Dijkgraaf Lambert Verheijen van waterschap Aa en Maas wil na 15 dienstjaren het stokje overdragen aan iemand anders. De sollicitatieprocedure voor zijn opvolger is inmiddels gestart. In 2005 startte Verheijen als dijkgraaf bij Aa en Maas en hij zit nu in zijn derde ambtstermijn. Vanaf 1987 was hij lange tijd lid van Provinciale Staten van