Watertechsector tijdens corona: minder ontslagen en minder investeringen
De nadelige gevolgen van corona blijven voelbaar in watertechnologiesector, maar minder dan in juni. Dat blijkt uit de meest recente peiling in september, uitgevoerd in opdracht van de WaterCoalitieNL. Opvallend: het aantal bedrijven dat medewerkers heeft moeten ontslaan, daalde van 27 naar 22 procent. Daarentegen deed 39 procent van de bedrijven geen of minder investeringen.