Prachtig beeld, maar werk aan Afsluitdijk ligt stil vanwege ijsvorming

“IJsstorm Darcy heeft het materieel op de Afsluitdijk veranderd in ijssculpturen!” Met die woorden plaatste deafsluitdijk.nl enkele sprookjesachtige foto’s op LinkedIn. Veel meer kunnen de werknemers ook niet doen, want met de harde wind en een gevoelstemperatuur van -19 is het materieel door vastgevroren stuivend water inderdaad onbruikbaar. Werken op de dijk is niet mogelijk.

Doorgaan met lezen