Paul de Beer nieuwe programmamanager Zuidwestelijke Delta
Op 22 oktober start Paul de Beer als programmamanager voor de Zuidwestelijke Delta. De afgelopen jaren was hij wethouder in Breda. Anita Pijpelink, gedeputeerde van provincie Zeeland en plaatsvervangend voorzitter van het Gebiedsoverleg Zuidwestelijke Delta, zegt erg blij te zijn met zijn komst: “Zijn daadkracht als bestuurder, antenne voor kansen en passie en betrokkenheid voor